2017. június 14., szerda

Párkapcsolat

Egy nagyon érdekes és izgalmas részhez értünk. Mindenki találkozott már kínaival aki párjával sétálgatott és bizonyára az esetek többségében mind a nő, mind az férfi kínai származású volt. Azonban ez már egy jó ideje kezd megváltozni. Azt vettem észre, hogy egyre több a vegyes házasság, amit sok tradicionális kínai nem vesz jó szemmel. Nekem első közelebbi találkozásom egy kínai hölggyel akkor került sor amikor főiskolai padomat koptattam még 2008 tájékán. Történt ugyanis, hogy ez évben, 2008-ban viszonylag nagyszámúnak mondható kínai diákcsoport érkezett szerte a Kínai Népköztársaságból, Pekingtől Xiamen városig. Fiúk és lányok vegyesen alkották a csoportot, akik azért érkeztek hazánkba, hogy itt adjanak számot tudásukról és szerezzenek üzleti diplomát, szeretett városunkban, Szolnokon.


Szóval mint említettem, 2008 körül egy este nyakunkba vettük Szolnok bulinegyedét, a Szapáry utcán néhány külföldi erasmusos hallgatóval, akik között volt török, francia, spanyol, indiai és litván is. Meglepő volt számomra, hogy kínai hallgatók bulizni jártak, hiszen nem tudtam elképzelni, – illetve nem ilyen módon – hogy ők így is szoktak kikapcsolódni.  Egy viszonylag nagy számú kínai társasággal iszogattunk amikor oda lépett egy lány hozzám, kérvén csináljak róluk fényképet. A kérdésnek eleget téve azonnal neki láttam és lőttem párat nekik. Majd miután kész lett, elkezdtem beszélgetni vele, velük. Érdekes volt, hogy ők abszolút nem ittak semmilyen alkoholt, csak és kizárólag vízet, vagy valami narancsüditőt fogyaszottak. Arra is figyelmes lettem és itt együttal elnézést is szeretnék kérni a kínai lányok magyar megfelelőitől, de nem tapasztaltam, azt amit nagyon sokszor megfigyeltem magyar és más európai lányoknál. Ez pedig nem más mint a pasizás. Nem indultak el, nem is igazán beszélgettek más fiúkkal, illetve ha még is, egyértelműen látszott, hogy nem felszedni akarták. A történethez persze az is hozzátartozott, hogy legtöbbnek már volt párja és eszük ágában sem volt se lecserélni szerelmüket. Nálam itt kezdődött az a fajta rajongás a kínai lányok felé, ami örökre megváltoztatta az egész életemet. De ez már egy másik történetként fog tovább részleteződni egy másik bejegyzésbenJ
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 megjegyzés

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Népszerű bejegyzések

 
© Fajindolgok
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top