2017. június 14., szerda

Kínai szerelem 2.rész


Az első igazi szerelem

Miután hozzászoktam ehhez a néphez és rájöttem mennyire érdekes és sokszinű a kultúrájuk úgy döntöttem szívembe engedem őket. Adott volt a lehetőség és főiskolai tanulmányaim, illetve bulizásaim egyik alkalmával össze is haverkodtam egy pekingi hallgatóval, Mingyivel. Ő Peking és a Szolnoki Főiskola között létrejött megállapodás keretében utazott Magyarországra, azzal a szándékkal, hogy diplomát szerezzen egy tőle teljesen idegen és távoli országban. Magyarország és Kína kapcsolata egészen különlegesnek és régmúltra visszatekinthetőnek mondható, hiszen törtélnelmi őseink - tudósok és történészek szerint - a Kínai őshazából indult útjára és kerültek a Kárpát-medencébe.

Na de vissza a jelenbe, illetve a közelmúltba. Szóval egy főiskolás buli alkalmával, ahol több nemzetiségű fiatal is volt Franciaországtól Indiáig, összeismerkedtem azzal a haverommal, akivel jelenleg is tartom a kapcsolatot és Harbini utam alatt útitársammal el fogok látogatni hozzá Pekingbe. 

Az útitársam ösztönzött arra, hogy ennek a posztnak az első igazi szerelem legyen a címe. Róla eddig csak keveset írtam, de igérem, hogy a középpontban főleg ő fog lenniJ.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 megjegyzés

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Népszerű bejegyzések

 
© Fajindolgok
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top